Afscheid mondhygiëniste Jomana

Na jaren van toewijding en fijne zorg verlaat Jomana, onze voormalig mondhygiëniste, ons team om nieuwe avonturen tegemoet te gaan. Hoewel we ontzettend trots zijn op haar nieuwe stap, we zullen Jomana zeker missen binnen onze vertrouwde praktijkmuren.

Namens het gehele team van MZC Ridderkerk willen we Jomana bedanken voor haar  bijdrage aan onze praktijk en voor haar onvermoeibare inzet om de mondgezondheid van onze patiënten te verbeteren. We wensen haar het allerbeste in haar toekomstige ondernemingen en we zijn ervan overtuigd dat ze met haar expertise en persoonlijkheid verder zal gaan schitteren in haar vakgebied.

We willen ook benadrukken dat MZC Ridderkerk toegewijd blijft aan het bieden van uitstekende tandheelkundige zorg en mondhygiëne aan al onze patiënten. We zullen ervoor zorgen dat er een geschikte vervanging wordt gevonden voor Jomana, zodat we de continuïteit van onze dienstverlening kunnen waarborgen.

Publicatiedatum: 11-06-2023